20 błędów, które popełniłam w ciągu 20 lat prowadzenia biznesu

Dowiedz się, jakie błędy można popełnić, prowadząc własny biznes i uchroń się przed kosztownymi pomyłkami zupełnie za darmo.
Jak reagujesz, gdy popełnisz błąd w biznesie?
Uważasz, że powinniśmy się do takich błędów przyznawać? Są osoby, których dążenie do perfekcji przeradza się w przekonanie, że każde potknięcie należy maskować. To niestety najprostszy sposób, aby w krótkim czasie stracić w oczach innych na autentyczności. Jak powiedział Goethe, „błędy człowieka czynią go sympatycznym”. Co więcej, są w stanie nauczyć nas dużo więcej, niż niejeden sukces, o czym przekonała się Ania Urbańska, MasterTrener Structogramu, jeden z nielicznych na świecie neurocoachów, wykładowca i autorka, która świętowała niedawno 20-lecie swojej firmy.
Wbrew spekulacjom sceptyków jej biznes odnosi dziś liczne sukcesy. Mimo to, przez te dwie dekady zdarzało się jej popełniać błędy. To zrozumiałe, zdarza się to przecież każdemu z nas. Plusem tej sytuacji jest fakt, że każdy z błędów przyniósł Ani cenną lekcję, którą teraz i Ty możesz poznać.
Obejrzyj ten materiał i dowiedz się, jakie decyzje w biznesie mogą przynieść Ci więcej szkody niż pożytku.
Niezależnie od tego, czy istniejesz na rynku od wielu lat, czy dopiero planujesz założenie firmy, ta wiedza pomoże Ci uniknąć błędów, które mogą Cię sporo kosztować. Usłyszysz między innymi co nieco o pierwszym kroku w biznesie, jakim jest nazwa firmy, dowiesz się, czego nie robić podczas procesu rekrutacji, dlaczego nie warto naginać własnych zasad i z czego może wynikać brak sprzedaży. A to tylko niektóre z poruszanych tematów!
Zainspiruj się wieloletnim doświadczeniem Ani Urbańskiej i wykorzystaj je we własnym biznesie.
Inwestujesz tylko swój czas, a możesz zyskać więcej niż myślisz.
Course Features
- Lectures 20
- Quizzes 0
- Students 41
- Assessments Yes
-
20 błędów, które popełniłam w ciągu 20 lat prowadzenia biznesu
- Budowanie marki i nazwa firmy. Czego nie robić?!
- Niezliczona ilość błędów popełnionych podczas rekrutacji nowych pracowników.
- Członkowie zespołu dobierani “jak leci”!
- Przeświadczenie, że firma nie musi zarabiać…
- Brak zmian w firmie i trwanie w nie zawsze dobrej sytuacji…
- Bycie specjalistą w każdej dziedzinie!
- Brak pozycji eksperta!
- Brak efektu WOW!
- Traktowanie reklamacji, jako utraty klienta!
- Wszystko zrobię sam najlepiej!!
- Pomijanie rekomendacji…
- Na pewno się na tym rynku zmieszczę!
- Brak sprzedaży!
- Ty to ciągle pracujesz?
- “O pieniądzach to ja nie rozmawiam!”
- Skąd czerpać motywację do pracy?
- “Znów o tych pieniądzach?!?”
- Brak odpowiedzialności za rozwój firmy i…siebie!
- Naginanie własnych zasad…
- Brak autentyczności!